I. WARUNKI OGÓLNE
1.Nasz sklep dostępny na stronie www.hoffmann.com.pl umożliwia dokonywania zakupów w sieci internet. Sklep ten należy do firmy BIURO HANDLU ZAGRANICZNEGO HOFFMANN ul. PIĘKNA 13 85-303 BYDGOSZCZ, której nadano numer identyfikacyjny NIP PL 953-007-76-24 oraz REGON 090444959.
2.Ceny towarów sprzedawanych w sklepie internetowym są podawane w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto).
3.Rejestracja w sklepie internetowym przez użytkownika jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Tym samym użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego, na udostępniony przez niego adres e-mail, informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.
4.Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcia i opisy były w pełni prawidłowe i kompletne. Pragniemy nadmienić iż prezentowane zdjęcia maja charakter poglądowy ich kolor, format, rozmiar mogą się różnić od oryginału. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
II. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1.Zakup towaru następuje poprzez:
- dodanie towaru do koszyka,
- wskazanie adresu dostawy,
- wskazanie sposobu dostawy
- wyboru metody płatności,
- wyrażenie zgody z warunkami świadczenia usług
- naciśnięcie przycisku "ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY"
Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zamówienia do czasu potwierdzenia wysłania towaru przez pracownika sklepu.
2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia są realizowane w kolejnym dniu roboczym po zaakceptowaniu zamówienia.
3.W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru Klient jest informowany o takim fakcie przez dział obsługi klienta przy czym Klient może anulować lub zmienić takie zamówienie bądź jego część.
4.Nieprawidłowo wypełnione formularze oraz zamówienia nie potwierdzone przez Kupującego w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
5.Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.
6.Zastrzegamy, iż z powodu chwilowego braku towaru w magazynie lub innych przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, niezwłocznie powiadomimy o tym kupującego.
7.Koszt przesyłki ponosi Kupujący.
8.Na zamówiony towar wystawiamy fakturę VAT.
9.Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w sklepie internetowym, pod warunkiem wyrażenia na to zgody, będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych wprowadzonych przez sklep internetowy.
III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1.Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt Użytkownika.
2.Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
3.Zamówiony towar wysyłany i dostarczany jest tylko w dni robocze.
4.Wszystkie nadawane przesyłki są ubezpieczone.
5.Przesyłki dostarczane są poprzez: lub (w zależności od wagi) przesyłka kurierska, standard jakościowy czasu dostawy - 3 dni robocze.
6. Przesyłkę można również śledzić samodzielnie wchodząc na stronę internetową :
8.Za opóźnienie w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
IV. KOSZTY TRANSPORTU
Koszty transportu zawierają koszty pakowania i wysyłki towaru.
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD według poniższego cennika
Waga od |
Waga do |
CENA BRUTTO |
1kg |
|
12,99 zł |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przy zakupie powyżej 370 zł brutto dostawa gratis.
V. PŁATNOŚCI
1.Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
· PRZY ODBIORZE (ZA POBRANIEM) - Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
· PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY - Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia.
· Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek 64 1050 1139 1000 0022 6547 8764
· KARTĄ KREDYTOWĄ - poprzez serwis Przelewy24.
2.Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, którego orientacyjne wartości są wyliczane automatycznie w momencie składania zamówienia i są uzależnione od formy wyboru dostawy oraz płatności i wagi towaru.
3.UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.
Należność za zamówienia prosimy przelewać na podany niżej nr konta:
· 64 1050 1139 1000 0022 6547 8764
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
VI. GWARANCJE
1. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego z tytułu wad fizycznych bądź prawnych Towaru.
2. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
3. Towary oferowane w Sklepie Internetowym hoffmann.com.pl objęte są gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi, o ile takowe są przewidziane przez importera/producenta. W innych przypadkach podstawą do reklamacji jest dowód zakupu Towaru.
VII. ZWROTY
1. Jak każdy konsument masz prawo do zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
2. Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź do otrzymania dowodu wysyłki.
3. Nie musisz podawać przyczyn rezygnacji. Możliwość zwrotu nie jest uzależniona od zgody sprzedawcy – jest to jednostronne oświadczenie woli.
4. Konsument ponosi koszty przesyłki towaru do sprzedawcy.
5. Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru.
6. Nie trzeba odsyłać towaru w oryginalnym opakowaniu. Jest wskazane jednak, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko.
7. Konsument może odstąpić od umowy pisemnie drogą elektroniczną jeszcze przed otrzymaniem towaru o ile towar nie został jeszcze wysłany.
8. Sprzedawca musi zwrócić koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta.
9. Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi pełną kwotę, chyba że nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
10. Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta wykonywanie usługi rozpoczyna się niezwłocznie, wówczas w przypadku odstąpienia od umowy konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy
11. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem,
12. Jeżeli przyznany był gratis do zwracanego towaru należy go również do nas odesłać,
13. Jeżeli był przyznany rabat na kolejną sztukę w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot o wartość udzielonego rabatu,
14. Jeżeli podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt to w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt.
VII . REKLAMACJE
1. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z obsługą sklepu internetowego hoffmann.com.pl pod adresem xxxx@hoffmann.com.pl lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Kupujący otrzymuje wraz z zamówionym towarem lub dowód zakupu.
2. W przypadku reklamacji, Kupujący odsyła paczkę pod adres Sklepu Internetowego hoffmann.com.pl.
3. W przypadku klientów z siedzibą na terytorium Polski koszty transportu związane z uznaną reklamacją ponosi Sprzedający. Firma BIURO HANDLU ZAGRANICZNEGO HOFFMANN ul. PIĘKNA 13 85-303 BYDGOSZCZ zwraca koszt wysyłki Towaru do siedziby firmy w wysokości 12 zł. Jeśli waga paczki przekracza 30 kg, kwota zwrotu rozpatrywana jest indywidualnie (w takich przypadkach, przed odesłaniem Towaru, prosimy o kontakt z obsługą sklepu). Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
4. Kupujący jest proszony o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru lub jego braku w przesyłce, należy sporządzić protokół szkody.
5. Reklamacje zleceń transportowych muszą być zgłoszone nie później niż 48 godzin po otrzymaniu przesyłki. W sprawach związanych z kradzieżami, zagubieniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przesyłki prosimy o kontakt pod numer 606 994 635 pod adres e-mail: sklep@hoffmann.com.pl. Reklamacje dotyczące niezgodności dostaw z fakturą należy składać w najkrótszym możliwym terminie od stwierdzenia takiej sytuacji pod numerem pod te same numery telefonów i adres e-mail. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem spedytora, jeśli nastąpi niezgodność pomiędzy ilością towaru w przesyłce z fakturą lub wagą wymienioną na liście przewozowym, a faktycznie otrzymywaną, odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem spedytora i niezwłocznie powiadomić telefonicznie oraz pisemnie firmę BIURO HANDLU ZAGRANICZNEGO HOFFMANN ul. PIĘKNA 13 85-303 BYDGOSZCZ.
6. Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy Przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Informujemy, że każdy może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unikalna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną Stronę Internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.