1. Jak każdy konsument masz prawo do zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
2. Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź do otrzymania dowodu wysyłki.
3. Nie musisz podawać przyczyn rezygnacji. Możliwość zwrotu nie jest uzależniona od zgody sprzedawcy – jest to jednostronne oświadczenie woli.
4. Konsument ponosi koszty przesyłki towaru do sprzedawcy.
5. Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru.
6. Nie trzeba odsyłać towaru w oryginalnym opakowaniu. Jest wskazane jednak, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko.
7. Konsument może odstąpić od umowy pisemnie drogą elektroniczną jeszcze przed otrzymaniem towaru o ile towar nie został jeszcze wysłany.
8. Sprzedawca musi zwrócić koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta.
9. Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi pełną kwotę, chyba że nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
10. Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta wykonywanie usługi rozpoczyna się niezwłocznie, wówczas w przypadku odstąpienia od umowy konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy
11. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem,
12. Jeżeli przyznany był gratis do zwracanego towaru należy go również do nas odesłać,
13. Jeżeli był przyznany rabat na kolejną sztukę w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot o wartość udzielonego rabatu,
14. Jeżeli podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt to w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt.